Pera Müzesi, Brandverse Awards’ta Altın Ödül Kazandı!
Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, reklam,
pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında en başarılı işlerin ödüllendirildiği
Brandverse Awards’ta ikinci kez Altın ödüle layık görülerek başarısını
perçinledi.
İletişim ve pazarlama dünyasındaki
çalışmaların değerlendirildiği, markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir
bakış çerçevesinde verilen Brandverse Awards pazarlama ve
iletişim ödülleri Hilton Bomonti’de gerçekleşen törenle sahiplerini
buldu. Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye
ve BoomSonariş birliğiyle gerçekleştirilen ödül programında, Social
Brands Veri Analitiği Bölümü’nün “Müze” kategorisinde
Altın ödüle layık görüldü. Markaların dijital medya performansının objektif
verilere dayalı olarak değerlendirildiği Social Brands Veri Analitiği
Bölümü’nde geçtiğimiz yıl da Altın ödüle değer görülen Pera Müzesi’nin,
kültür sanat alanındaki deneyimini dijital dünyaya aktarma başarısı ve
sanatseverlerle dijital dünyada kurduğu güçlü ilişki bir kez daha tescillenmiş
oldu.
SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, tüm sektörlerden markaların yıl boyunca
sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak
ölçen SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre
veriliyor. Bu sene 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan
değerlendirmede; takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti
ve etkileşim türleri, elde edilen etkileşim gibi birçok farklı veri ele alındı.
Her kategorinin en başarılı markaları, Deloitte Türkiye’nin de
dahil olduğu kapsamlı değerlendirme süreci sonunda belirlendi. Pera
Müzesi,dijital mecralarda gösterdiği performansla “Müze”
kategorisinde üst üste ikinci kez Altın ödüle sahip olmanın gururunu yaşadı.
İpek Kıraç ve UN Women İcra Direktörü Sima Bahous İstanbul’da Görüştü
İpek Kıraç, Türkiye'yi ziyaret eden UN Women İcra Direktörü Sima Bahous ile bir araya gelerek, Suna’nın Kızları'nın çalışmalarını ve kız çocuklar için devlet, özel sektör, sivil toplum ve uluslararası kuruluşların iş birliğinin önemini vurguladı.
Kız Çocukların Güçlenmesi için Kız Kardeşlik Dayanışması Büyümeye Devam Ediyor
Suna'nın Kızları, Şanlıurfa Valiliği ve Koç Okulları iş birliğiyle 14-18 yaş arası kız çocukların güvenli öğrenme imkânları ve yaşam boyu beceriler kazanmalarını hedefleyen Yaz Enstitüsü’nü tamamladı.
Hatay’ın Yeniden İnşa Sürecine Kız Çocuk Odaklı Bakış
Suna’nın Kızları, Turkish Philanthropy Funds desteğiyle Hatay’da iki yıl sürecek bir proje başlatarak, çocukların sosyal hizmetlere erişimini artırmayı ve kız çocukların değişimde aktif rol almasını sağlamayı hedefliyor.