Pera Müzesi, Brandverse Awards’ta Altın Ödül Kazandı!

Pera Müzesi, Brandverse Awards’ta Altın Ödül Kazandı!

Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında en başarılı işlerin ödüllendirildiği Brandverse Awards’ta ikinci kez Altın ödüle layık görülerek başarısını perçinledi.  

İletişim ve pazarlama dünyasındaki çalışmaların değerlendirildiği, markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir bakış çerçevesinde verilen Brandverse Awards pazarlama ve iletişim ödülleri Hilton Bomonti’de gerçekleşen törenle sahiplerini buldu. Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen ödül programında, Social Brands Veri Analitiği Bölümü’nün “Müze” kategorisinde Altın ödüle layık görüldü. Markaların dijital medya performansının objektif verilere dayalı olarak değerlendirildiği Social Brands Veri Analitiği Bölümü’nde geçtiğimiz yıl da Altın ödüle değer görülen Pera Müzesi’nin, kültür sanat alanındaki deneyimini dijital dünyaya aktarma başarısı ve sanatseverlerle dijital dünyada kurduğu güçlü ilişki bir kez daha tescillenmiş oldu.  

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, tüm sektörlerden markaların yıl boyunca sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak ölçen SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre veriliyor. Bu sene 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan değerlendirmede; takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti ve etkileşim türleri, elde edilen etkileşim gibi birçok farklı veri ele alındı. Her kategorinin en başarılı markaları, Deloitte Türkiye’nin de dahil olduğu kapsamlı değerlendirme süreci sonunda belirlendi. Pera Müzesi, dijital mecralarda gösterdiği performansla “Müze” kategorisinde üst üste ikinci kez Altın ödüle sahip olmanın gururunu yaşadı.


Suna’nın Kızları Dokuzuncu Büyük Topluluk Buluşmasında Bir Araya Geldi
Suna’nın Kızları Dokuzuncu Büyük Topluluk Buluşmasında Bir Araya Geldi
Suna'nın Kızları

Suna’nın Kızları Dokuzuncu Büyük Topluluk Buluşmasında Bir Araya Geldi

Suna’nın Kızları toplulukları, 9. Büyük Topluluk Buluşmasında bir araya gelerek geride kalan yılın çıktıları ile 2026 hedef ve projelerini değerlendirdi. Dört yılda 33 sivil toplum oluşumuyla birlikte geliştirilen model ve programların birbirini nasıl besleyebileceğine dair yeni fikirler ve işbirliği alanları ele alındı.

İstanbul Araştırmaları Enstitüsü'nden Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi Sergisi İçin Sergi Turları
İstanbul Araştırmaları Enstitüsü'nden Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi Sergisi İçin Sergi Turları
İstanbul Araştırmaları Enstitüsü

İstanbul Araştırmaları Enstitüsü'nden Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi Sergisi İçin Sergi Turları

İstanbul Araştırmaları Enstitüsü, bir dönemin sıra dışı mimarlarından Arif Hikmet Koyunoğlu’nun geç Osmanlı’dan erken Cumhuriyet’e uzanan yaşamına ışık tutan Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi Arif Hikmet Koyunoğlu 1893–1982 sergisi kapsamında ücretsiz rehberli sergi turları düzenlemeye devam ediyor.

Pera Müzesi’nden Yeni Koleksiyon Sergi Kataloğu
Pera Müzesi’nden Yeni Koleksiyon Sergi Kataloğu
Pera Müzesi

Pera Müzesi’nden Yeni Koleksiyon Sergi Kataloğu

Sıradışı Minas: Kütahya Çini ve Seramiklerinde Esin ve Yeniliğin Hikayesi kataloğu, Suna ve İnan Kıraç Vakfı Kütahya Çini ve Seramikleri Koleksiyonu’ndan eserlerle 19. yüzyıl sonu ve 20. yüzyıl başında Kütahyalı ustaların, kaybolmaya yüz tutmuş çiniciliği canlandırma çabalarını bir usta ve bir eser grubu üzerinden inceliyor.