Pera Müzesi, Brandverse Awards’ta Altın Ödül Kazandı!
Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, reklam,
pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında en başarılı işlerin ödüllendirildiği
Brandverse Awards’ta ikinci kez Altın ödüle layık görülerek başarısını
perçinledi.
İletişim ve pazarlama dünyasındaki
çalışmaların değerlendirildiği, markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir
bakış çerçevesinde verilen Brandverse Awards pazarlama ve
iletişim ödülleri Hilton Bomonti’de gerçekleşen törenle sahiplerini
buldu. Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye
ve BoomSonariş birliğiyle gerçekleştirilen ödül programında, Social
Brands Veri Analitiği Bölümü’nün “Müze” kategorisinde
Altın ödüle layık görüldü. Markaların dijital medya performansının objektif
verilere dayalı olarak değerlendirildiği Social Brands Veri Analitiği
Bölümü’nde geçtiğimiz yıl da Altın ödüle değer görülen Pera Müzesi’nin,
kültür sanat alanındaki deneyimini dijital dünyaya aktarma başarısı ve
sanatseverlerle dijital dünyada kurduğu güçlü ilişki bir kez daha tescillenmiş
oldu.
SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, tüm sektörlerden markaların yıl boyunca
sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak
ölçen SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre
veriliyor. Bu sene 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan
değerlendirmede; takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti
ve etkileşim türleri, elde edilen etkileşim gibi birçok farklı veri ele alındı.
Her kategorinin en başarılı markaları, Deloitte Türkiye’nin de
dahil olduğu kapsamlı değerlendirme süreci sonunda belirlendi. Pera
Müzesi,dijital mecralarda gösterdiği performansla “Müze”
kategorisinde üst üste ikinci kez Altın ödüle sahip olmanın gururunu yaşadı.
Suna’nın Kızları Dokuzuncu Büyük Topluluk Buluşmasında Bir Araya Geldi
Suna’nın Kızları toplulukları, 9. Büyük Topluluk Buluşmasında bir araya gelerek geride kalan yılın çıktıları ile 2026 hedef ve projelerini değerlendirdi. Dört yılda 33 sivil toplum oluşumuyla birlikte geliştirilen model ve programların birbirini nasıl besleyebileceğine dair yeni fikirler ve işbirliği alanları ele alındı.
İstanbul Araştırmaları Enstitüsü'nden Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi Sergisi İçin Sergi Turları
İstanbul Araştırmaları Enstitüsü, bir dönemin sıra dışı mimarlarından Arif Hikmet Koyunoğlu’nun geç Osmanlı’dan erken Cumhuriyet’e uzanan yaşamına ışık tutan Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi Arif Hikmet Koyunoğlu 1893–1982 sergisi kapsamında ücretsiz rehberli sergi turları düzenlemeye devam ediyor.
Sıradışı Minas: Kütahya Çini ve Seramiklerinde Esin ve Yeniliğin Hikayesi kataloğu, Suna ve İnan Kıraç Vakfı Kütahya Çini ve Seramikleri Koleksiyonu’ndan eserlerle 19. yüzyıl sonu ve 20. yüzyıl başında Kütahyalı ustaların, kaybolmaya yüz tutmuş çiniciliği canlandırma çabalarını bir usta ve bir eser grubu üzerinden inceliyor.